標籤

2015年9月13日 星期日

the one--dazzling cafe







我的LATTE(香濃)正,啱我


                                         媽的LATTE(多奶)啱她,佢個心大個我囉
                                  妹係凍綠茶LATTE,啱她,唔啱我,因加咗糖,奶味重,不太愛






門口大介子好可愛呀

 
妹之前食過,她說那waffle我見到一定好開心,帶我哋去,但佢係開12时,仲要日日都咁多人等,那天班車塞,遲咗去,己好長人隴,咁我哋又試吓,因若坐滿最少要等多30-45才有位,一個一個咁入去,見只仲2張2人枱,但我哋前面仲有12人,但原來2人枱只可加多1張椅子,2對4個人要等下一回,變相之前兩對(包我哋)可以入,真好彩,本己想定去第二度開午餐,因早上冇食過嘢,腳軟,
好啦,坐好位,但要12時40分才可叫食物,入坐都用咗30分鍾呀,
士多啤梨waffle,上卓己今女士們心花怒放,有三款汁:煉奶,士多啤梨醬,蜜糖,佢食落唔係熱辣辣,但夠鬆軟,伴附和士多啤梨雪糕好好食,小妹不太食甜,只加士多啤醬己夠味,不用加煉奶同蜜糖
明太子意粉:好少食,以為好腥,但妹推介,一食即愛上,一點都唔腥,汁夠多,最愛係口中啪啪聲,小妹一定會研究整的
DAZZING拼盤:洋葱,雞件,薯條,魚柳,好食,夠脆.
但DAZZING每人最底消費一定要杯飲品,有點奇怪呢......
大家想試食要計吓時間等位,等位其間可以吓商場,好多嘢看同食店
 
 

沒有留言:

張貼留言