標籤

2015年9月13日 星期日

粉絲蒸象柭蚌仔


上面蒸2min,過熟





小妹家中好少出現象柭蚌.一來媽牙不好,之前食過大隻象柭蚌好un.之後好少,昨天魚佬話有份平象柭蚌仔,好新鮮,叫我試吓,本來我拒絕,怕媽食唔到,但見佢50一份,好新鮮,咁找我蒸粉絲,媽若覺un,佢可食粉絲,我買多條紅衫魚煎,佢可又得揀食,回到家媽叫我蒸粒佢食吓,先蒸2min,媽食過話好鮮甜,蒸出來汁好鮮,係過咗火少少,咁我晚上粉絲先用暖水煮熟,伴生熟蒜,少少鹽,放己清洗象柭蚌仔,蒸1.30分,開蓋,淋熟油,少少生抽,鑊仲有 餘熱,等多1分取出,今次真係鮮嫩無比,連媽媽都食到,我最開心呢,我只食少少粉絲,因佢哋食得好快呀
洗象柭蚌仔:取出象柭蚌肉,要開邊,去除頂部黑色模皮,殼附近內臟,清洗乾淨殼,吸乾象柭蚌肉,放回殼內

沒有留言:

張貼留言