標籤

2014年4月8日 星期二

蒜香牛仔骨

見到雪花平均嗎
我一向愛用蒜粒配牛仔骨,家人話好夾,但我唔食架,全靠佢哋話我知味道,醃料係灑少少蒜粉,胡椒醃半日,6時取出塗抺芥未醬醃1-2小時,咁樣多數會好淋滑,因我揀牛仔骨多數係雪花多,好在家人話次次都係好淋滑,我會煎香蒜粒,煎香牛仔骨8成熟,等佢2MIN,切件,炒香乾葱,下汁:燒汁加蠔油,糖,上糖,回牛仔骨,蒜粒,葱粒,收汁即上卓.
 
提外話,昨天外出係街突然落大雨,我又穿新鞋(天文台話只係陰天之嗎???)好在我手袋多數有幾個透明袋,即刻套住雙腳,但咁樣行要小心,因大兩關係底部會滑身,好容易會冼,要小心行呢,哈哈....

沒有留言:

張貼留言