標籤

2014年11月1日 星期六

快熟意大利蘑菇飯





媽媽看完星期天某節目整risotto,但買大包米又太大包,因唔知啱唔啱她口味,咪買包快熟試吓,25元一包,..內己有芝士,鹽...等調味料,加600ML水煮己可,之前我炒香洋葱,西芹,紅蘿蔔粒,白蘑菇片,加白酒再加水煮,.但大家要記住佢唔係正完意大利米,我覺得似家中米咁,不過我都係玩吓,包裝上話煮15分鍾己可以,但我媽媽唔愛食硬身,我細火煮咗30MIN,焗15分鍾才調到她口味,所以大家要自己調教自己食到硬度,我煮咗咁耐都係淋身中仲有少少"煙un"度架,所以家中有老人家或小朋友真係要調一調,唔係真係食唔到架,不過真係好食,問唔中煮吓唔錯的,不過下次試吓另一牌子先,因佢呢隻唔係意大利米,大家有没有整過,可否介紹小妹另一牌子,謝謝

沒有留言:

張貼留言