標籤

2014年11月16日 星期日

蒸藍蟹





今次魚佬叫我食一公一母,母真係超多膏,之前看dodo姐係韓國用蟹蓋伴飯食,佢哋一樣咁伴嚟食,仲加埋蒸出蟹汁食,但媽媽食埋今次唔可以再食蟹啦,因上次以為佢係飲咁菊花茶才肚痛得好厲害,但今次己飲埋薑茶,一樣係咁,痛足4小時,好在早上己冇事,完全正常,中藥老闆叫我煲番雲苓白朮扁豆衣比媽去濕健脾,係咪蟹真係咁毒????,但我哋又冇事喎????真係想知出了什麼原因,有冇人真係好似我媽咁呢???媽話可能年紀大身體差咗,以後父親同妹想食才買比佢哋,唔係我真係唔會再買啦,因見她咁辛苦,嚇到我半"C"驚驚呀...........

1 則留言:

  1. 我都信女人年紀大真係身體體能差好多, 你地幾個冇事係因為媽媽年紀較大, 而且生過. 真係差好遠嫁..唔好食喇叫佢.

    回覆刪除