標籤

2013年11月15日 星期五

北海道帶子仔

 


 

係一田見有北海道帶子買,好多人買嚟做刺身,佢500G88元,1kg140元,多數會買1kg,底好多,我哋食刺身,父親食煎(佢乜生嘢都唔願意嘗試呀.....),一樣好食,我介紹比姑姑,佢買咗5包1kg,佢回家即食,但佢話有沙,問我為什麼,咁我唔太明,因我哋食又冇喎,第二天我即問番店員,佢話我姑姑一定中六合彩,因係會間中有,係帶子殼嚟,因佢始中係由殼取出,有時食到唔出奇,大家有没有呢種情況,係為會咁架,因我冇乜買生帶子做刺身經驗,多數係日式店食,可否同小妹分享吓,謝謝,但總括嚟話呢隻帶子係鮮甜的,煎我就不太見意,做刺身會正好多倍囉...................
 
推廣做到星期一,有時間去八吓
沙田新城市廣場三期一田百貨

沒有留言:

張貼留言