標籤

2013年6月11日 星期二

shakey's

食shakey's己係上個月事,但唔記咗得佢,本來唔想寫,但我唔想你哋盲中中去食佢個午餐,要比吓我家意見你哋,因真係食到滿肚火,係沙田新城市shakey's見佢成日都好多人,又係時候食午餐,佢又有午餐食,妹妹話就試吓,見佢餐牌7"吋長,92元芝士蝦薄餅好吸引,就係揀佢,點知一上卓真係火滾,真係一片好薄薄餅(係好脆的)加雪蝦(冇蝦味),數粒菠蘿,芝士份量係多,唔通貴係貴在芝士同人手搓皮????,我好多網友整得好食過佢多多聲呀....................,到份白汁煙肉意粉,你哋看,唔通又係貴在白汁,一卓超細份,又白雪雪,得少少炸煙肉,香草碎點綴,份量每人得3啖,搞乜呀????,好啦,到125元牛扒餐,諗住以呢個價錢牛扒質數應該掂啦,要5成熟,大家又看吓,邊度似5成熟呀,切開乾過我荷包???,又un,食落一點牛味都冇,係冇味道???真係食到一肚氣,不過薯仔同沾牛扒個汁係好食的,我哋咪係咁沾佢汁,同攞多份汁沾牛扒食,又貴又唔好食,我哋食完好似冇食過咁,妹妹話去食甜品補數,佢仲有另一面二人餐,都係好細份,你哋又冇食過,係咪我哋個日黑仔呀,真係唔會再去




















沒有留言:

張貼留言