標籤

2013年6月25日 星期二

香煎刀拍蓮藕蝦豬肉餅

前兩天煲蓮藕綠豆章魚湯,買開菜檔好好人,次次都比多我,咁煲湯唔洗用咁多,係街市買多半斤蝦,15元豬肉,就整煎蓮藕啦,菜檔auntie教我不要磨,用刀拍,咁樣煎餅唔會出水,仲食時可以保持有蓮藕水份,咁我又試吓.

豬肉(自家挆碎,會彈牙好多),蝦膠(加少少鹽挆至起膠),炒香乾葱,蒜粒,冬菇粒,調味:大地魚粉1.5湯(好愛它,加咗令食物增加鮮味),魚露,糖,麻油,鏗魚汁,半隻蛋,生粉,伴均,撻30吓,下放回碎蓮藕(我有用篩隔咗20MIN水份),伴均,先放冰箱30MIN,再放回下格雪至食飯前加葱粒,再煎熟,食得,慢用.


我強烈推介,上卓好快食晒.
唯一要改善係下次加多d蝦份量,咁就完美啦.
PS:手拍效果好好,我早上10時已整好,到晚上8時才取出加葱粒煎香,都冇出過水,好實淨,大家可以試吓.

1 則留言:

  1. 救命呀!我仲未摸得熟呢個bIog,真係唔知自己能唔能夠堅持下去!

    回覆刪除