標籤

2013年6月30日 星期日

超好食.........自家製鰻魚(白鱔

 






來買了份白鱔尾起肉想就咁炒,但媽媽去食午餐時想食鰻魚飯,咁家中有白鱔,我想了又想不如試吓自己整,但家中冇焗爐,咁又想日本都係燒一燒鱔皮油份再掃汁啫,再諗個汁怎樣調呢??係日式店食鰻魚汁係甜甜哋,我又將老抽,黑糖,少少鏗魚醬油伴均,汁味道要偏甜才可,又似喎,我又試吓先煎一煎鱔皮,但我蓋塊錫紙加碟壓一壓,煎出油份,再煎吚另一面魚肉至金黃,取起吸乾鑊中油,再下乾葱,葱粒,自家調汁,因有糖,會好快起膠收汁,上卓,給家人食,佢哋大叫話超..........................好食,初試自己調汁時係唔發覺似鰻魚汁,但當佢同鱔魚球均合時真係食緊鰻魚架,雖然係糖多,但食起來不會太甜,剛好,好似有蜜汁味道咁,可能呢D係化學作用啦,家人都話好得意,在日式店佢哋多數係先燒再蒸,魚肉比較淋,但我咁整白鱔係爽中帶少少淋,皮因己煎出油份所以好煙'UN',家中人話喜歡呢種口感,一定要隔星期整一次比佢哋食,同我咁整都係80元,己有一大碟,媽媽仲留起幾件第二天蒸嚟食,佢話非常滿足,因我會常整比佢食,但唔可以個個星期,因佢比較肥膩,同我仲要研究煎魚皮方法,因我今次整過程都好鬼麻煩,但回報係個個都好欣賞,少食多滋味嗎,食得密就冇人欣賞架,你哋又試吓
 

沒有留言:

張貼留言