標籤

2013年5月22日 星期三

鯷魚番茄意粉

最近多咗整番茄,因媽媽上個月成日話眼睛好似有陣膜咁唔c服,請教朋友話食多點番茄有幫助,仲要係每次煮番茄都有時加進番茄膏,因有茄紅素,但唔知係咁真,不過番茄有益又信吓,咁所以我不斷想好多番茄食材,隔日用新鮮番茄,洋葱,番茄膏,煮個番茄溶比佢伴飯食,2大個一家人都食到,仲好好伴飯,好有益,番茄炒蔬菜(呢個就加唔到番茄膏),有時番茄加大頭菜,芫茜頭煮湯底比佢下午加通粉食,呢個好正,真係就咁三樣食材己夠味,有時妹妹晚上都會叫我整嚟食,佢咁奄尖都話好食,上星期媽媽說她眼睛好番晒,完全冇晒阻隔,咁就好啦,有次係電視教呢個食材,好啱我,又方便又簡單,最緊要係健康又好好味,鯷魚即外國咸魚,我係citysuper買細盒只係22元,一次過用晒,所以番茄醬不用加鹽,只加多條煙肉提味,煮起仲有陣好鮮味道,好正,但我家喜歡最尾加芫茜碎,好鬼夾味加,大家試吓.

炒香洋葱,鯷魚,聞到鯷魚鮮味下煙肉粒,新鮮番茄,2大湯番茄膏炒香,煑20MIN成番茄醬,另開始煮意粉,伴埋一齊加芫茜碎食得.



沒有留言:

張貼留言