標籤

2013年5月6日 星期一

紅蝦仔炒西芹

一有時間好喜歡去魚檔有什麼新玩意海鮮,今次他介紹紅蝦給我,佢話唔係成日有,話買回家炒西芹,瓜菜,白焯,或去殼留蝦肉炒其他食物好鮮甜,買一斤都係30元,我見好多人見到佢諗都冇諗要一斤,有的要兩斤,話買回家留肉可第時炒蛋,好好食喎,講得咁好,我更係試吓,佢係好細隻,紅色,家人仲話細隻蝦有沙架喎,咁我話試吓啫,又唔係貴,唔好食下次唔買,結果...個個爭住食,父親話估唔到咁鮮甜,一d沙都冇,仲好食過大蝦,妹妹話佢鮮甜度泊得住去日式店食生櫻花蝦,我最愛食西芹,吸收晒蝦鮮味,我炒咗半斤咋,仲有半斤隔天炒番西芹,非常之夾,大家見到買嚟試吓.
 
樣子係唔好看,但肉質好好架,呢度半斤,仲有半斤係凍箱.

沒有留言:

張貼留言