標籤

2016年1月1日 星期五

廣州行--第二天,沙面

妹話同事說陶陶居好出名,環境係靚,有三層,但食物真係麻麻,要自己出去取,食物唔夠熱,


有碟魚肚底下蘿蔔係"縮"味架,父親一食話因係隔夜,比着香港人即投訴啦......................

話出名流沙飽,外觀係似樣,但食落個包超厚,流沙我食唔出係蛋黃流沙,唔知係乜味,其怪?????

最似樣係碗生滾粥,同山竹牛肉,其他炸物望落個樣唔想叫嚟食呢???????
跟住家人唔太飽去返對面食薑汁撞奶,我食咗碗淨牛腩汁蘿蔔,只係9元,超甜,新鮮.
食飽飽父親有親戚要探,我哋三個搭一個站去沙面.
大家小心,因近海,比較大風同涼,帶多件衣服

一去到真係好驚喜,真係冇想過廣州有一個法租界弓大中手建築物,係自成一角,我以為去咗迪迪尼,好乾淨,係度影吓,望吓,食吓咁就要半日,仲有好多新娘係度影相架.












有買手信地方,但收5時,要早買定再行





我最想去目地就係呢間咖啡店,真係好靚,行到累可飲吓咖啡,去吓洗手間,好乾淨架,食吓蛋糕,但自己覺得佢哋咖啡唔太濃,唔好要求太多啦.........哈.........






行到7時,出返出過條橋,有大型商場可食晚餐,好大好新,好多食店揀.


 



最好食擔擔麵,16元一碗,兩碗大家食



食飽回酒店了...明天下午3時30走

 

沒有留言:

張貼留言