標籤

2013年8月24日 星期六

沙田中心----讌客

 
 妹妹時間開始要正常了,但有時都可以同我哋食埋早餐才回校開會,呢日揀飲茶,呢間成日都好多人,因佢有個6.8排骨飯,好底食,好多人叫,但食咗兩次都唔想再去,因佢坐位好窄,佢哋將3-4個人坐住堆埋一個空間,呢個唔係問題,問題係枱同枱係好貼,一起身就會撞到後面,真係好唔舒服,食早餐係想有個好環境食完有動力之後工作,我哋對食店環境係有要求,所以妹妹話唔想再去
 

 
牛肉腸粉最好食,皮夠滑,又夠熱,食過兩次都係好好.

鮑片肉丸粥,粥底好綿,肉丸好正,不要其望塊鮑片係真鮑,因佢只係16.8一碗

食時可能唔夠熱,食落成口粉,中間係實,但打包回家再煎番食又好煙un.

煎蘿蔔糕,其實佢不是太多蘿蔔絲,但佢配個粉夾得好好,食落好鬆化,唔會食到成口粉漿咁,好精瑩通透,唔知係落乜粉呢??

 
 夠熱,好食,又冇乜肥肉.
唔夠味,同食落有點蘇味??同又係唔夠熱.

素餃子,千其唔好要,個皮硬同乾到唔想食,我冇食過皮,真係放唔到落口,同埋又話素餃,但我食到有肉喎???

 
小籠包,唔夠熱,皮好厚,但內裏多汁
妹妹最尾都要補充一旨,以後都唔想再去....我好明白

1 則留言: