標籤

2013年8月21日 星期三

沙田抺茶館

 
抺茶館見好多綱友食過,令小妹最吸引係佢綠茶甜品,但多數係好遠,因小妹係沙田,所以好少去咁遠,最近係沙田新城市一田有分店開張當然要同媽媽妹妹試食啦,不過佢店舖設計係開放式,若大家不想被人看見你食可以同員工要裏面坐,但不是太多位,所以我一早去等位呢,佢哋就有好位坐啦,看餐牌選擇不是太多,以綠茶甜品,綠茶飲品,拉麵,飯為主.
 
不介意可以坐外面,但我哋介意
 







濃厚豬骨醬油拉麵,湯底好,麵質彈牙,可惜隻蛋熟咗??唔係糖心蛋.

鰻魚滑蛋井$87;份量夠飯,但鰻魚有點腥,同以這個價錢spaghetti 360'鰻魚飯仲好食



吉列豬扒烏東:佢個咖哩係平時我買開日式盒裝咖喱味道,烏東係可以,但塊豬扒乾過我錢包,冇乜味







 
呢個19元一set自泡抺茶令我開心番,好好玩,佢好夠濃,一杯可以開3杯,因我哋係飲淡味.
但最今牛我哋開心係呢個什錦銅鑼燒,因為去呢間食係為咗食佢,因我哋之前己食咗嘢,所以一份三人食己夠飽,但若冇乜食嘢我一個人都可ko佢架,就下次啦......

 
看整得好有心機,雪糕夠凍,幾樣組合放在口中真係好滿足,以59元呢個價錢食到咁好甜品係值得.

沒有留言:

張貼留言