標籤

2015年3月22日 星期日

涼瓜炆魚頭







涼瓜開始有買,好想食炆魚頭,細個不喜歡食,媽媽永遠都會加成磚糖來煮比我哋食,但都係覺苦,自從係電視去除佢白色部份才煮,咁我懂煮時己用哋個方法,煮起真係唔苦,係甘甜,但又可能年紀大個,接受到咁種味道,但我不愛加太多糖,我愛用蛋,咸蛋,或海鮮來比鮮味佢,今次煮魚頭,但唔係長炆佢,魚頭先煎香(我煎咗20分鍾,因唔係炆佢,都係煎熟比較放心),苦瓜用少少鹽醃佢3分鍾,出水30秒去除鹽份,煎香薑片,蒜片,乾葱,回苦瓜,下紹酒,下汁,上湯,鏗魚汁,魚露,蠔油,黑糖,大地魚粉,大火煮約2分鍾,回魚頭比較硬部份煮多2-3分鍾,尾回怱段,芫茜,埋少少芡,回魚頭其餘部分,伴一伴成煲上卓,家人第一時間食苦瓜先,聽到一聲嘩,以為唔好味啦,原來佢哋話好鮮味,苦瓜又軟淋入味,唯一不足係買少咗苦瓜喎,但呢度已細個啦...
,

沒有留言:

張貼留言