標籤

2015年3月17日 星期二

紅酒番茄炆牛肋骨






雪了一晚
 

牛肋骨之前整過,但真正用紅酒未整過,咁妹同媽媽係愛食牛,間唔中會整一次新歀給他們品嚐,今次的起心肝整紅酒牛肋骨一次,為何的起心肝,因我心目中食譜係預備3日的,買齊所要食材,第一天先用紅酒浸牛肋骨,因上網話咁想會軟淋,紅酒內加香葉同胡椒同浸,第二天取出牛肋骨,沾少少麵粉,等一陣牛肋骨同麵粉溶合再煎香表面,吸油,鑊中留少少油炒香洋葱,番茄,番茄膏,西芹,回浸牛肋骨紅酒,加半盒雞湯,3湯黑糖,蓋過牛肋骨,大火之後細火炆45MIN,関火焗30MIN,重覆3次焗至晚上放雪櫃浸一晚入味,到第三天晚上成碟蒸就可,雖然整呢個菜用咗三日,但出來效果非常好,之前對紅酒炆菜係有點懷疑???,唔知會唔會好大陣酒味,又會唔會炆到成煲黑色,但我炆起顏色係我心目中係餐廳食到色水,因家人在外會叫來食,同埋牛肋骨入味之餘又非常軟淋,連媽媽都激讚,我唔食牛,但佢個汁係超正,我都食咗成碗飯呀

沒有留言:

張貼留言