標籤

2013年12月16日 星期一

新鮮牛大力栗子紅蘿蔔雪耳無花果豬骨湯

天氣凍了行多,老人家腰骨開始會風濕骨痛,係芳姐湯水中有呢個湯可copy自芳姐:"新鮮牛大力有清熱潤肺,止咳,强筋活絡之效;栗子有 [腎之果]之稱,能補腎壯腰;無花果含鈣量是生果中排位很高的;配合豬尾骨煲湯,對骨質疏鬆,腰膝痠軟者很有幫助."
我自己加埋雪耳,個湯仲潤,媽媽話超級好飲,現在天氣我會一星期煲一次給家人飲,佢哋話飲完腰骨真係鬆咗好多喎,咁就好啦,但我推介新鮮牛大力好過煲乾品,香好多架,但就貴少少,我呢度買咗35元,8兩,最緊要自己鍾意.

1 則留言:

  1. 見到你煲老火湯好想飲,我以前隔日煲天天不同款式老公不知幾開心!但亦係咁嘅緣故一家人仲個個星期睇醫生,自從4年前開始睇左中醫後,戒左唔煲老火湯,一家反而唔使成日睇醫生,

    回覆刪除