標籤

2015年6月21日 星期日

煎焗車打芝士煙肉蘑菇



小妹媽好想食芝士焗蘑菇,但冇焗爐怎麼辦??,可以的,但時時耐點,我買係細細件啡蘑菇,先去蘑菇頂,鑊一牛油,底向下(有頂位),先細中火煎3分鍾,反轉放少許炒香煙肉芫茜,面放半片車打芝士,加水50ml,蓋蓋細火煎焗約15min,至水乾,關火焗5MIN,再開火,好快手咁反一反芝士位向底煎一煎,又好快手反回正常(我係試咗好多次),咁樣芝士會好好食,真的可以,你看切開芝士蘑菇,好多汁,我煎咗10粒好快清,家人用刀叉咁食,媽媽食得好滿足,係咁話好多汁呀,但好熱呀....成功了,係值得的,我現買定蘑菇隨時有得食呢.

2 則留言:

  1. 呢個真係超好食. 我間中都會整.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有焗爐焗得架啦,煎有耐性同反芝士煎一煎時就可成功.

      刪除